Hjälp, vart ska jag bo?!!

2010-12-11 @ 16:13:22
Jag har ren o skär panik.
Vart sjutton ska jag ta vägen? Vart ska jag bo?
Jag har skickat ut massmail till mina vänner, frågat dagisföräldrar, dammsuger nätet varje dag, lusläser Blockets annonser, men på en vecka har jag inte fått något napp överhuvudtaget.

Vad sjutton gör jag nu? Ska jag hoppa runt på soffor en månad framöver?
Jäklar skit. Får gå igenom listan igen...

Tänk tänk tänk....

Idag när jag skulle lämna H:s hem så tänkte jag, jaha, vad gör jag nu? Åker o sätter mig i ett köpcentrum? Skulle inte vara hemma hos A förrens till middag. Hade ingenstans att åka, att bara får sätta sig ner o känner sig som hemma. Gud så jag har insett hur viktigt det är med ett hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback