Packar pappa Pekkas kappsäck

2011-01-15 @ 21:29:34

Igår flyttade jag in i min nya tillfälliga lägenhet. Hade tur som fick hjälp av en kompis! Mycket grejer blev det till slut. Allt blev mer eller mindre inställt innanför dörren så jag är inte jättesugen på att börja packa upp:-)

Nu håller jag på o packar ner alla mina saker från dryga 2 veckor i Solsidan. Japp, jag ska lämna fina huset på 200 kvm med sjöutsikt. Känns tråkigt. Men skönt. Mycket tudelade känslor här nuförtiden märker jag:-)
Så jag har packat ner, för att imorgon bitti packa upp och sedan ner igen och åka till Sälen.

Jag och dottern tar en liten retreat på ett par dagar med skidåkning med min mamma mfl.
Ska bli spännande att åka med min bil. Första långturen! Är egentkigen ingen långdistansbil (110HK och framhjulsdrift) men det får funka!

Har laddat med red bull och godis men för att förhindra insomning vid ratten går jag och lägger mig nu tror jag..

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback