Hyresdamen

2011-02-01 @ 16:56:26
Tantaluttan som jag hyr denna undervåning av var ju iof rätt gammal redan när jag flyttade in för en månad sen och hon har ju inte direkt kanske blivit yngre på den tid jag bott här..hursomhelst..idag när jag var uppe och lämnade hyran så stod hon i morgonrock och sa att hon hade tryck över bröstet och pratade som om hon väntade på att döden skulle kliva in genom dörren vilken sekund som helst.

1) obehagligt med döden, jag blev märkbart tagen av det hon sa, ångesten skrek i hela kroppen
2) jamen då börjar vi leta boende IGEN

Hur är det nu man brukar säga: 1 steg fram 2 tillbaks?
Får nog fundera lite på vad det var jag skulle lära mig av det här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback