Världens bästa botemedel mot deppighet

2010-12-07 @ 15:57:55
Vet ni vad det är?
Promenad i friska luften. Gärna vid vattnet. Jag följde stigen för att se vart jag hamnade o tillslut kom jag "hem". Ja, alltså till huset jag lånar.

Det är helt galet vad energi jag fick, tankarna bara snurrade runt däruppe. Tänkte skriva ner dem på papper när jag kom in men då var de såklart som bortblåsta. Men var det viktiga tankar kommer de tillbaka. Säger de som vet.

Nu blir det boken: Självkänsla, med Mia Törnblad i soffan.
Skönt att det är mörkt ute, skönt att sitta inne under filten. Skönt att det är tyst. Skönt att inget stör eller pockar på uppmärksamhet. Det är bara jag och ödemarkerna här utanför. Ja, o så boken förståss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback