Myskläder borde vara en rättighet

2010-11-17 @ 16:45:39
Dottern frågade när jag hämtade henne på dagis:
"Mamma, varför har du myskläder på dig fortfarande?"

Tja...
Jag hade dem på mig igår kväll när jag kom hem från massagen (ledbruten), tog av mig dem när jag skulle sova, drog på mig dem imorse igen och har sedan gått med dem på hela dagen.

På Mekonomen, dagis, på sushirestaurangen, i köpcentrumet, hos min terapeut.
Förut hade jag aldrig klivit utanför dörren utan att ha sminkat mig och omsorgsfullt valt ut kläder. Nu är det inte riktigt lika viktigt. Fantastiskt skönt!
Obs! Jag tycker dock inte att det är okej att glida runt i vilka slashasor som helst, o lukta illa, utan lite ordning får det vara även fast man är mysklädd.

Haha, mysklädd, nu blev jag sugen på att kura ihop mig i soffan och skeda. Den känslan har jag inte haft på evigheter!!
Det kanske finns hopp om framtiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback